Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Mai 29, 2014 7:29 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Salut.La fordul focus tddi din 2003 de 55kw,daca am pus semnul de pe fulia axului cu came in dreptul punctului marcat pe talerul de protectie ,atunci dintele marcat cu vopsea era in urma fata de marcajul fix de pe talerul de protectie cu 9 dinti.Am pus lera de 5 mm pe axul cu came ,iar defazajul de la pompa de injectie era de 3 trei dinti in fata.Pina la urma am pus noua curea de distributie dupa cum am gasit-o la demontare si motorul merge bine. Va rog sa-mi spuneti ce e de facut.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Buna seara,
Nu ma intereseaza unde este puctul de vopsea de pe pinionul axului cu came deoarece daca a fost demontat pinionul pentru schimbarea simeringului,nu mai corespunde semnul pentru ca pinionul nu are canal de pana si se poate monta in orice pozitie.
Demontezi capacul de culbutori si pui axa cu came pe taietura din spate.
Am discutat distributia asta de 15.000 de ori si tot nu o pricepeti.
Va mai postez odata distributia,axul cu came se afla in dreptunghiul rosu.
Nu ma intereseaza unde este puctul de vopsea de pe pinionul axului cu came deoarece daca a fost demontat pinionul pentru schimbarea simeringului,nu mai corespunde semnul pentru ca pinionul nu are canal de pana si se poate monta in orice pozitie.
Demontezi capacul de culbutori si pui axa cu came pe taietura din spate.
Am discutat distributia asta de 15.000 de ori si tot nu o pricepeti.
Va mai postez odata distributia,axul cu came se afla in dreptunghiul rosu.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Joi Mai 29, 2014 7:29 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Va multumesc pentru raspunsul primit. Am inteles ca pinionul de la axul cu came se poate pune in ori ce pozitie(nu are canal de pana).
Am pus axul cu came la punct folosind lera de 5mm introdusa in fanta axului ca in figura, dar semnul de pe pinionul pompei de injectie era defazat cu 3dinti fata de punctul de pe carcasa.E posibil ca motorul sa mearga cu un astfel de reglaj?Va multumesc.
Am pus axul cu came la punct folosind lera de 5mm introdusa in fanta axului ca in figura, dar semnul de pe pinionul pompei de injectie era defazat cu 3dinti fata de punctul de pe carcasa.E posibil ca motorul sa mearga cu un astfel de reglaj?Va multumesc.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Buna seara,
Permite doar un singur dinte in plus sau in minus dar la al doilea deja nu mai porneste la automat ci numai trasa sau impinsa si fumega negru.
Daca nu vrei sa postezi o poza in momentul cand este motorul tras la punct,nu te pot ajuta,degeaba imi explici daca nu vad eu pinionul pompei.
Permite doar un singur dinte in plus sau in minus dar la al doilea deja nu mai porneste la automat ci numai trasa sau impinsa si fumega negru.
Daca nu vrei sa postezi o poza in momentul cand este motorul tras la punct,nu te pot ajuta,degeaba imi explici daca nu vad eu pinionul pompei.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Oct 16, 2014 7:07 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Buna va scriu pentru ca am o problema cu un ford focus din 1999 tddi am schimbat pompa de injectie cu una din dezmembrari si nu porneste nu face presiune in conducte iese motorina dar fara presiune ....pompa veche s-a stricat in mers adica s-a oprit masina .....asta ce am puso trebuie reprogramata sau asa ceva???va rog si va multumesc anticipat pentru raspuns
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Oct 16, 2014 7:07 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Buna am o problema mare zic eu...am schimbat pompa de injectie la un ford focus din 1999 1.8 tddi si nu porneste... motorina iese pe conducte dar nu face presiune sa deschida injectoarele ....trebuie cumva reprogramata pompa sau cheia ??pompa are acelasi cod si numerele sunt identice...masina s-a oprit in mers....are cumva releu pe pompa ???sau ceva siguranta ....multumesc anticipat
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Salut,
Nu conteaza ca pompa are acelasi cod,problema este ca are imobilizator si trebuia luata cu cheie,modul si alte minuni iar ca sa o rescrii la reprezentanta stiu ca ar costa o avere din auzite.
Iti recomand sa repari pompa ta.
Nu conteaza ca pompa are acelasi cod,problema este ca are imobilizator si trebuia luata cu cheie,modul si alte minuni iar ca sa o rescrii la reprezentanta stiu ca ar costa o avere din auzite.
Iti recomand sa repari pompa ta.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Oct 16, 2014 7:07 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Am pus alta pompa dar problema este ca nu face presiune sa deschida injectoarele si pompa ei originala avea acelasi defect motorina are si scoate pe retur dar nu face presiune ....nu ii dau de cap....la conducta daca tin cu mina nu are pic de presiune ....are cumva releu pompa???sau sa fie ceva electronic???multumesc anticipatbibanu47 scrie:Salut,
Nu conteaza ca pompa are acelasi cod,problema este ca are imobilizator si trebuia luata cu cheie,modul si alte minuni iar ca sa o rescrii la reprezentanta stiu ca ar costa o avere din auzite.
Iti recomand sa repari pompa ta.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Oct 16, 2014 7:07 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
deci sa o luam de la inceput masina un ford focus 1,8 tddi anul 1999 s-a oprit in mers pur si simplu m-am uitat sa vad daca vine motorina si nimic nu facea presiune motorina cred ca baga dar nu face presiune sa deschida injectoarele....am fost si am cumparat alta pompa identica cu asta si nimic aceiasi problema vine motorina dar fara presiune ....am pus un injector pe teava direct si am dat la cheie....si nimic nu iese strop de motorina .....sunt disperat am dat 200 de euro pe pompa si nimic nu merge sa fie vreun releu ??? am intrebat la ford si au zis ca daca pompa are seria la fel trebuie sa porneasca ..cineva care a trecut pe aici??cu aceiasi problema ??va rog si va multumesc pentru orice sfat..
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
O sa-ti mai spun odata dupa care te voi lasa sa crezi pe cine doresti.
Acolo unde intra mufa aceea multicontact,in pompa exista un "minicalculator" cipat si acesta nu da drumul la motorina decat la o cantitate foarte mica.
Acesta este ultimul meu mesaj in care mai abordez subiectul "pompa".
Acolo unde intra mufa aceea multicontact,in pompa exista un "minicalculator" cipat si acesta nu da drumul la motorina decat la o cantitate foarte mica.
Acesta este ultimul meu mesaj in care mai abordez subiectul "pompa".
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 7
- Membru din: Joi Oct 16, 2014 7:07 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Multumesc si scuzama de deranj dar daca intrebi toti spun fel si fel de lucruri oricum scuzebibanu47 scrie:O sa-ti mai spun odata dupa care te voi lasa sa crezi pe cine doresti.
Acolo unde intra mufa aceea multicontact,in pompa exista un "minicalculator" cipat si acesta nu da drumul la motorina decat la o cantitate foarte mica.
Acesta este ultimul meu mesaj in care mai abordez subiectul "pompa".
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Stii ce nu pricepeti voi?
Tot ce va spun eu voua GRATIS pe mine m-au costat cu multi ani in urma multi nervi si multe zile pierdute ca sa aflu aceste lucruri,eu nu va relatez ce am auzit la colt de strada ci fapte traite pe pielea mea.
Hai sa-ti explic despre ce este vorba poate totusi reusesti sa ma intelegi.
Cu multi ani in urma cineva a venit la mine cu un motor similar cu al tau care era spart datorita unei biele careia i s-a desfacut capacul si a iesit prin bloc.
Omul a gasit la Arad motor complet la un pret bun si l-a comandat,a adus motorul,l-am motat si nu pornea sub nicio forma deoarece facea acelasi lucru,scotea motorina putina pe conducte si nu avea cum sa deschida injectoarele.
Dupa 3 zile de munca,verificari si nervi ca nu sunt in stare sa pornesc un motor,omul a dat telefom la Arad,celui care ii vanduse motorul si ia spus ca nu reusim sa-l pornim la care acesta a spus sa punem pompa motorului spart,deoarece altfel nu are cum sa porneasca pentru ca pompa este personalizata.
Am pus pompa masinii si a pornit sfert.
Acum poate reusesti sa ma intelegi dar sunt convins ca nu o vei face.
Tot ce va spun eu voua GRATIS pe mine m-au costat cu multi ani in urma multi nervi si multe zile pierdute ca sa aflu aceste lucruri,eu nu va relatez ce am auzit la colt de strada ci fapte traite pe pielea mea.
Hai sa-ti explic despre ce este vorba poate totusi reusesti sa ma intelegi.
Cu multi ani in urma cineva a venit la mine cu un motor similar cu al tau care era spart datorita unei biele careia i s-a desfacut capacul si a iesit prin bloc.
Omul a gasit la Arad motor complet la un pret bun si l-a comandat,a adus motorul,l-am motat si nu pornea sub nicio forma deoarece facea acelasi lucru,scotea motorina putina pe conducte si nu avea cum sa deschida injectoarele.
Dupa 3 zile de munca,verificari si nervi ca nu sunt in stare sa pornesc un motor,omul a dat telefom la Arad,celui care ii vanduse motorul si ia spus ca nu reusim sa-l pornim la care acesta a spus sa punem pompa motorului spart,deoarece altfel nu are cum sa porneasca pentru ca pompa este personalizata.
Am pus pompa masinii si a pornit sfert.
Acum poate reusesti sa ma intelegi dar sunt convins ca nu o vei face.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
dragi ford istiwhiteangel89 scrie:Este vorba de un Ford focus de 1.8 tddi de 66 kw 90 de cai din 2001. Și mai vreau să adaug ca la relanti are o vibrație neobișnuit de mare.
Mulțumesc anticipat.
de curand am avut probleme cu fordul meu,focus wagon 2001,tdi,si am descoperit ca toate aceste vibratii provin de la proiectare,adica,au montat motorul pe doi suporti de guma si au legat motorul,care are vibratii mari,de sasiu,in partea din spate,de fapt este toba
am lasat fara surub de la toba ,care facea legatura cu motorul si voila,nu mai exista vibratii!!!!!!!!!!!!!!!!!
poate ca o fi fost cindva vreun suport elastic,desi nu am gasit nimic in sensul asta
deci,acum VIBRATII-ZERO
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Ar fi fost bine daca ai fi postat si o poza ca sa intelega toata lumea la ce anume faci referire.
In cei peste 30 de ani de cand sunt cu mana in fiare nu am vazut niciun fabricant sa-ti permita asemenea greseala elementara incat sa prinda coloana de esapare direct de caroserie,fara a folosi tampon sau inel elastic.
Cu toate ca am reparat ceva motoare din generatia asta nu am demontat niciodata vreo coloana de esapare deoarece atunci cand dau motorul jos de pe caroserie,demontez din prinderea galeriei de evacuare si restul ramane pe pozitie.
Eu tind sa cred ca este opera de arta a cuiva care este specialist in legat sarme sau montat suruburi fara logica si discernamant.
Asteptam cu nerabdare o poza cu problema specificata.
In cei peste 30 de ani de cand sunt cu mana in fiare nu am vazut niciun fabricant sa-ti permita asemenea greseala elementara incat sa prinda coloana de esapare direct de caroserie,fara a folosi tampon sau inel elastic.
Cu toate ca am reparat ceva motoare din generatia asta nu am demontat niciodata vreo coloana de esapare deoarece atunci cand dau motorul jos de pe caroserie,demontez din prinderea galeriei de evacuare si restul ramane pe pozitie.
Eu tind sa cred ca este opera de arta a cuiva care este specialist in legat sarme sau montat suruburi fara logica si discernamant.
Asteptam cu nerabdare o poza cu problema specificata.
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 1
- Membru din: Joi Noi 06, 2014 11:45 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
salutare bibanu
Multumesc pentru poze. Maine sau poimaine este a doua oara cand schimb singur distributia la focus si nu mai stiam exact cum se face.
Ai ceva si de pompa de apa?
@gabi1g cred ca se refera la bieleta antirasturnare. Sper sa nu am dreptate.
EDIT am gasit asta
http://powerforum.ro/download/file.php?id=194
Multumesc pentru poze. Maine sau poimaine este a doua oara cand schimb singur distributia la focus si nu mai stiam exact cum se face.
Ai ceva si de pompa de apa?
@gabi1g cred ca se refera la bieleta antirasturnare. Sper sa nu am dreptate.
EDIT am gasit asta
http://powerforum.ro/download/file.php?id=194