Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
salut
pot primi ceva informatii?, pentru o distributie Peugeot 307 hdi 90cp,sarita de la punct ,distrus patru culbutorii,se pare ca supapele ar fii bune!!!!!
pompa de inalte se pune si ia la punct?????
pot primi ceva informatii?, pentru o distributie Peugeot 307 hdi 90cp,sarita de la punct ,distrus patru culbutorii,se pare ca supapele ar fii bune!!!!!
pompa de inalte se pune si ia la punct?????
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Ti-am postat aici distributia : http://powerforum.ro/viewtopic.php?f=32&t=2473
Ai semnele trasate de mine cu sageti galbene.
Ai semnele trasate de mine cu sageti galbene.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Cum demontez pompa de injecti la un motor tdci
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Demontezi distributia,pinionul de la pompa si sub el sunt 3 gauri dispuse in triunghi echilateral iar in fiecare gaura este infilatet cate un surub cu cap torx dar nu mai stiu de cat este.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Ms mult o zi buna
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Iul 05, 2015 7:58 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
salut! am si eu o intrebare
cum pot pune pompa de injectie la punct (ford 1.8 tddi 90 cp) am demoontat fulia de pe acel ax conic al pompei , acum nu mai stiu sa o pun la punct :(
ma puteti ajuta ?
cum pot pune pompa de injectie la punct (ford 1.8 tddi 90 cp) am demoontat fulia de pe acel ax conic al pompei , acum nu mai stiu sa o pun la punct :(
ma puteti ajuta ?
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Mai citeste odata prima pagina a acestui topic.
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Pierde prea mult timp sa citeasca topic-ul de la inceput are si pagini multe rau,ii este mai usor sa-mi ceara mie ca sa mai scriu odata in mod expres pentru el.
Nici macar atunci cand este pe degeaba nu are rabdare sa caute...
Nici macar atunci cand este pe degeaba nu are rabdare sa caute...
-
- Utilizator nou
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Iul 05, 2015 7:58 pm
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
dar ce saritoare este lumea sa ajute
toti doar cu critica ,e prea lenes ... nu poate sa citeasca tot '' lenes '' :))
va multumesc pt ajutor
app
daca gaseam nu mai intrebam ;)
oricum va multumesc pt raspuns .
toti doar cu critica ,e prea lenes ... nu poate sa citeasca tot '' lenes '' :))
va multumesc pt ajutor
app
daca gaseam nu mai intrebam ;)
oricum va multumesc pt raspuns .
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Decat sa te victimizezi atat mai bine ai privi poza de la pagina 2 unde arat clar pompa calata si daca nu esti lenes e mai grav pentru ca asta inseamna ca ai probleme cu limba romana...
Asta ce este,oaie cu ciulini sau pompa de injectie?
Asta ce este,oaie cu ciulini sau pompa de injectie?
- Fişiere ataşate
-
- pompa injectie.jpg (86.07 KiB) Vizualizat de 10427 ori
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
salut,nu stiu daca mai activati pe forum dar am si eu o problema si cred ca aici prin intermediul dumneavoastra as putea sa rezolv problemabibanu47 scrie:Decat sa te victimizezi atat mai bine ai privi poza de la pagina 2 unde arat clar pompa calata si daca nu esti lenes e mai grav pentru ca asta inseamna ca ai probleme cu limba romana...
Asta ce este,oaie cu ciulini sau pompa de injectie?
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
era bine daca spuneai care-i problema
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
am scris dar nu apare!ADMIN scrie:era bine daca spuneai care-i problema
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
eh, nu apare!....o fi posedat forumu'!
Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP
Deci,in vara aceasta am achizitionat si eu un ford focus 1.8 tddi 2001,masina functiona ok dar am decis sa ii schimb kitul de distributie uleiul si filtrele pt ca a fost recent adusa din Olanda,dupa aceasta interventie masina a continuat sa functione la parametrii normali,se comporta foarte bine consum, fiabilitate avand in vedere si varsta ei.Am facut in jur de 3000 km cu ea si totul era ok pana in urma cu cateva zile cand am avut de facut un drum relativ mai lung,am mers la pompa am alimentat si start,dupa vre 15 km a inceput sa mi se opreasca motorul in mers mai precis ca era scoasa in punctul mort,ii dadeam la cheie si dupa ce se invartea de cateva ori motorul pornea si continuam drumul si tot asa se oprea si iar ii dadeam la cheie in fine.In prima faza mam gandit ca poate e motorina de vina din moment ce pana atunci a functionat pot sa zic impecabil.Am ajuns acasa cu ea am desfacut filtrul era curat lam montat la loc,am puso la untest si acesta a dat o eroare la avans,am mai intrebat in stanga in dreapta si toti cu pareri diferite.acum sa va zic simptomele ,la rece perneste motorul cumava asa mai inecat dupa care isi revine usor si sta frumos in relanti,pe urma intre 1000 si 2000 de turatii palpeaza si scoate fumul albastrui,dupa 2000 de turatii merge destul de rotund motorul asta cand sta pe loc,dupa ce se incalzeste putin motorul nu mai scoate fum,cand o pun in miscare nu mai trage foarte bine,cand ajunge la temperatura optima de 80-90 grade nu mai sta in relanti,merge cand peste 900 turatii cand sub si nu mai porneste decat atunci cand se raceste,vreau sa subliniez faptul ca nu cred ca am exploatat masina corect adica ex,,am schimbat din viteza 5 in viteza 4 fara sa ajut cu frana de picior calcand si lasand doar ambreiajul,,si ma gandesc ca poate a sarit cureaua de distributie.As dori sa primesc un sfat din partea dumneavoastra deoarece am vazut ca santeti profesionisti,nu as duce-o direct in service pentru ca atunci cand am fost ultima data in loc de 650 lei cat nea fost targul de la inceput am platit 900 pe motiv ca bla bla bla,acum vreau sa ma duc putin mai documentat sa nu mai fiu intepat pt ca si eu muncesc pt bani si nimanui nu ii place sa plateasca minciuni.Astept raspuns.Cele bune.