probleme dupa schimbat distributie si rectificat chiulasa

Totul despre problemele masinilor
symfony
Utilizator nou
Mesaje: 1
Membru din: Vin Mai 27, 2016 10:47 am

probleme dupa schimbat distributie si rectificat chiulasa

Mesaj necitit de symfony »

Buna ziua!Am un fiat stilo din 2002 ,benzina ,motor 1,8,si urmatoarele probleme cu el :
Am spalat motorul acum o luna.Dupa aceea pe drum motorul a inceput sa se balbaie iar la stop cu masina pe liber se balbaia foarte rau si trebuia sa accelerez ca sa nu se opreasca motorul.A doua zi cand am pornit o avea balbaiala la relanti iar in mers de asemenea la viteza mai mica daca treceam intr a patra ,a cincea disparea dar am simtit o scadere a puterii motorului .De asemenea in scaun simteam mici socuri.A treia zi am mers la service unde a suflat pe niste mufe s a uitat la bobina de inductie si a sters o pe la bujii spunand ca ar fi niste apa..In urmatoarea zi ,pe drum masina a inceput sa se balbaie foarte tare si martorul acela ca un butoias s a aprins in bord si avertismentul engine fault.M am dus direct la service .A pus testerul si a spus ca pe partea electrica nu apare nimic.M a intrebat daca am schimbat distributia si intr adevar eu nu am schimbat distributia cand am cumparat masina .M I s a spus ca distributia a sarit de la punct (probabil dupa ce am spalat motorul ,ea a patinat si a sarit de la puct fiind si pe duca)Avand in vedere ca am mers cu ea sarita de la punct mi s a spus ca au fost indoite supapele iar chiulasa trebuie rectificata .Astfel am schimbat distributia (curea ,role ,pompa de apa )plus schimbat toate supapele cu semeringuri ,tije,am rectificat chiulasa plus schimbat garnitura de chiulasa ,antigel schimbat ,ulei ,filtru ,adaugat aditv in ulei.Dupa aceste operatii am plecat cu masina de la service si mergea foarte bine.A doua zi insa la pornirea la rece masina se balbaia la relanti si scotea fum alb.Am plecat de pe loc ,masina nu se balbaia insa in oglinda retrovizoare vedeam in continuare fum alb.Acesta s a mentinut cam 10 km dupa care a disparut.Seara pe drumul de intoarcere de la servici nu am mai avut fum alb doar mici balbaieli la relanti.in urmatoarea zi am constatat ca nivelul antigelului scazuse cam 1 cm .Am plecat din nou la service .Au constatat ca nu era ulei in antigel si uleiul era la nivel si era curat ,nu bolborosea apa in vas iar temperatura se mentinea la 90 grade .Nu si puteau explica ce se intampla Au constatat si ei ca dupa ce au incalzit putin motorul daca il accelerau iesea fum alb ,stropea multa apa pe teava de esapament .Au fost de parere sa mai merg o perioada asa sa vedem ce se mai intampla .De asemenea in aceasta perioada apa din vas scade si trebuie sa completez .Acum a ramas sa monitorizez daca scade apa din vas ,daca se mai balbaie la relati si daca mai scoate fum.

Am apelat la bunavointa dumneavoastra pentrua va ruga din tot sufletul de a ma ajuta in aceasta problema cu un sfat ,o parere profesionista caci pur si simplu dupa foarte multi bani cheltuiti masina tot nu este in regula si nu mai stiu cum sa procedez .Probabil dupa cele pe care vi le am descris a ti putea avea idee cam ce ar putea avea masina de aceea inca o data va rog din suflet sa ma sfatuiti!Va multumesc!
Zenner
Utilizator nou
Mesaje: 2
Membru din: Sâm Iul 09, 2016 10:03 pm

Re: probleme dupa schimbat distributie si rectificat chiulasa

Mesaj necitit de Zenner »

Schmba mecanicul~!!
Scrie răspuns