Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Totul despre problemele masinilor
gilutzu
Utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: Mar Oct 27, 2015 7:49 pm

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de gilutzu »

multumesc de raspuns am citit cum pe pune la punct si axa cu came si pompa de motorina numai ca eu trebuie sa schimb motorul si sa pun pompa mea de injectie pe acel motor am desfacut acele trei suruburi ale pinionului in spate intr-adevar este zis ca un pinion care este angrenat de lant si sub pinion sunt trei suruburi cu cap torx asta voiam sa stiu daca trebuie dat pinionul acela cu lantul jos ca sa pot da pompa jos.astazi ma apuc de motor si asta nu inteleg cum o pot da jos deoarece am dat pompa de ulei jos iar aici m-am blocat
gilutzu
Utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: Mar Oct 27, 2015 7:49 pm

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de gilutzu »

gata am inteles si cu pompa aia am luat iar la citit topicul va multumesc
gilutzu
Utilizator nou
Mesaje: 5
Membru din: Mar Oct 27, 2015 7:49 pm

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de gilutzu »

buna seara am schimbat motorul la ford focus 1.8 tddi am reusit cu punerea la punct si a pompei si a axei cu came ff usor ... tin sa va multumesc...insa ma confrunt cu cv zgomot in partea stranga la cutia de viteze cand opresc motorul parca se zdruncina,,,acum imi dau cu parerea se poate sa fie tamponul de la cutia de viteze sau acela de dedesuptul masinii sa nu il fi prins pe pozitie cum trebuie ... astept o parere va multumesc
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

buna seara

Presupun ca este vorba de tamponul antirasturnare care fixeaza cutia de caroserie in partea din spate a motorului.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Buna ziua. La un motor de 55kw am observat ca pierde ulei pe la pompa de injectie. Am cumparat simeringul acela mare, dar am ascultat inregistrarea dumneavoastra si am inteles ca poate pierde ulei si daca cele 3 suruburi care fixeaza rola nu etanseaza bine ? Cum imi pot da seama pe unde pierde ? O sa un un link cu simeringul cumparat, nu stiu sa atasez poza.
http://www.catalog.altgradauto.ro/artic ... -2578.html
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

Se spala zona respectiva dupa care reporniti motorul si vedeti daca vine ulei printre simering si blocul motor sau pompa de injectie si simering.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Motorul este dat jos de pe masina, care este la vopsit fiindca a suferit un accident. Pana masina este gata vreau sa schimb cureaua de distributie si intinzatorul, filtrele cu uleiul si sa rezolv cu pierdere de ulei. Daca am cumparat simeringul o sa-l schimb, dar si cele 3 suruburi incercuite trebuiesc puse cu silastic ? Sageata indica locul unde se vede ulei, pe buza acelei table, de unde a curs pe cureaua de accesorii, pe alternator si conpresorul de AC. Mai multe detalii despre inlocuirea acelui simering daca este ceva de retinut sunt numai ochi si ureci. Stiu ca nu trebuie pornit motorul app. 4 ore de la montare si ordinea de strangere a suruburilor este indicata de producatorul simeringului.
Daca pierde ulei prinde blocul motor si simering ce trebuie schimbat, ca parca asa as crede.
NU am reusit sa pun direct imaginea aici eroare :Nu a fost posibilă determinarea dimensiunilor imaginii.
http://imgur.com/J8wNgvm - imaginea in cauza.
Va multumesc.
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

Se pune silastic pe cele 3 suruburi deoarece gaurile sunt strapunse pana dincolo si ajung in ulei.
Se degreseaza cu benzina sau diluant atat suprafata simerigului cat si a blocului in zona unde estanseaza simeringul pe el si se da strat subtire de tot de silastic dupa care se monteaza.
Nu se porneste pana a doua zi pentru ca nu mai este vara si se usuca greu la frig.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Va salut. Astazi am desfacut distributia pt. a schimba simeringul pompei de injectie si binenteles si distributia. Dupa ce am dat jos pinionul pompei flansa din spate nu are acel canal pt a putea bloca cu surub pompa. Nu stiu cum sa verific daca este bine pusa la punct. Am dat jos capacul si am blocat axa cu came asa cum ati spus, dar semnul de pe fulia axei cu came vine mai in drepta. Am atasat poze cu fulia pompei si cam cum vine pinionul axei cu came. Cum stiu daca este pusa bine la punct. Multumesc.
http://imgur.com/DcHzO04
http://imgur.com/gxQro17
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

Niciodata nu trebuie luate de baza semnele facute de diversi mecanici pe pinionul axei cu came pentru ca acela odata demontat se poate pune in orice pozitie deoarece nu are canal de pana dar in schimb axa se caleaza in partea din spate si pinionul nu ma mai intereseaza unde vine semnul cu vopsea,marcher sau cu ce este facut.
Pompa de injectie cred ca este alt model si de aceea nu are taietura aia si pana nu vad poza cu pinionul nu am de unde sa stiu.
Este imposibil sa nu aiba ea ceva semn pe flansa aceea undeva in lateral.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Aici este poza http://imgur.com/DcHzO04
Axa cu came am blocato in spate , dar ma asteptam ca pinionul sa vina cu tesitura aceia in partea de sus la ora 12, unde si semnul acela cu vopsea alba am crezut ca este din fabrica dat.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Cred ca i-am dat de cap. Axa cu came nu are tesitura aceia pe centru si nu o blocasem in pozitia care trebuie. Acum pe cele 3 gauri de la flansa de la pompa de injectie se vad capetele suruburilor torx si mai are un semn care pica cu semnul de pe tabla semeringului si cu semnul de pe fulia pompei.Am observat ca fulia pompei de injectie era prinsa cu silastic pe interior de fulie, plus in gaurile unde intra suruburile de prindere asa cum mi-ati spus.Pe surubul cu care e prins intinzatorul curelei trebuie dat cu ceva solutie speciala pt. a nu se desface sau ii dau tot cu silastic si stang bine ?
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

Nu se da cu nimic,acolo nu este canalizatie de ulei dar atentie mare la strans,nici sa nu ramana slab si sa cedeze la trepidatii ca este diesel motorul dar nici sa se intinda surul.
StyleE46
Utilizator nou
Mesaje: 11
Membru din: Mie Noi 25, 2015 7:19 am

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de StyleE46 »

Buna seara. Mai am si eu o problema. Am schimbat cureaua si intinzatorul kit contitech, dar acum noua curea pe pinionul pompei de injectie sta iesita spre exterior cam 2 mm. Pe rola intinzatorului si pe pinionul axei cu came sta la maxim spre interior, spre motor. Motorul nu l-am pornit, inca nu l-am pus pe masina, l-am invartit la mana de mai multe ori si nu se centreaza cureaua pe pinionul pompei. Am incercat sa o imping cu mana dar degeaba tot iesespre exterior. Pinionul pompei sa nu-l fi strans eu bine cand am schimbat simeringul, dar nu cred pentru ca sta iesita si sus si jos pe pinion la fel de iesita in afara. Ce poate fi ?
O alta intrebare cand invart motorul la mana cand merge greu cand mai usor cand si mai usor in timp ce invart o tura. E normal asa diferente ? Va multumesc domnule Gabi pentru timpul acordat.
bibanu47

Re: Distributie motor Ford Focus 1.8 TDDI 90 CP

Mesaj necitit de bibanu47 »

Buna seara

Se intampla ceva cu rola intinzatoare,mereu fugiti sa puneti intrebari dar poze nu puneti niciodata.
Este normal ca motorul sa mearga greu in unele pozitii pentru ca ajung pistoanele in compresie.
Scrie răspuns