Buna seara,
Mai devreme ai pus acesta postare pe privat si acolo nu voi raspunde niciodata si nimanui deoarece nu vand droguri sau femei ca sa ma ascund ci fiind vorba de o problema mecanica,trebuie postata aici pe topic ca sa vada toti cei care au o problema similara cu a ta.
In alta ordine de idei sa le comunici celor care ti-au facut diagnoza ca sunt niste CIOFLINGARI de 2 lei care FURA bani de la oameni de buna credinta.
Orice impostor si habarnist in domeniul auto,daca are 300 lei isi pot cumpara o interfata din aia piratata care o pune pe o treanta de laptop si se da mare inginer in diagnoza auto dar in schimb deabia cunoaste jumatate din literele alfabetului.
M-am saturat de banditii si teparii astia care iau cate 50-100lei la o diagnoza dar de banii astia nu afli nimic de la ei deoarece nu stiu sa interpreteze datele.
Am vazut multi terminati din astia de soarta care iti pun masina pe diagnoza si iti spun ca apare eroarea G54 sau nu stiu ce eroare si daca ii intrebi ce e aia ridica din umeri.
Am asistat la un asemenea circ chiar la mine in curte acum vreo 10 ani cand un client avea probleme la un Passat pe injectie si omul a venit cu pompa de benzina noua(care costa o poala de bani) sa o schimbam ca asa i-ar fi spus lui cineva ca ar fi de la pompa deoarece dupa vreo 10 minute de functionare motorul se oprea si apoi pornea din nou.
Eu i-am spus clar ca nu este din pompa si odata ce o vom monta nu o mai poate returna magazinului de unde o cumparase si nu a vrut sa ma inteleaga,spunand ca el face ce vrea pe banii lui.
Ok i-am montat pompa si a facut acelasi lucru,exact cum ma si asteptam.
Foarte nervos si vanat de suparare a sunat pe cineva de la o reprezentanta din Bucuresti unde mai reparase masina si a ramas ca a doua zi sa trimita ei un "expert".
A doua zi a venit "expertul"care cred ca avea vreo 25 de ani(nu stiu cum devenise expert la asemenea varsta)care avea niste ochelari atarnati de gat si ne privea pe sub sprancene ca pe niste prosti care asteptau sa cada drobul de sare de pe soba precum si in poveste si dupa ce si-a pus niste casti pe urechi, timp de o ora asa a stat cu ele aplecat peste motor.
La vreo 45 de minute de cascat gura pe langa el a inceput sa ma apuce plictiseala deoarece aveam alte treburi,nu sa stau dupa el in atelierul meu si l-am intrebat:
-Sunt ceva sperante?
La care el ridica tacticos ochelarii de pe nas si spune ca un om mult superior rasei umane:
-Are o legatura de masa imperfecta deoarece se aude un fasait in casti.
Daca am vazut asa,m-am scuzat politicos lui si la propietar si am plecat sa-mi vad de treaba.
Dupa vreo doua ore,timp in care eu ma saturasem de treaba,il aud pe propietar ca ma striga.
Am mers la ei si imi spune foarte zambitor si satisfacut de parca iar fi reparat "expertul" masina:
-Domnul Gabi am gasit ce are,e bolnava la G54.
Cand aud asa il intreb si eu de curiozitate pe "expert":
-Si cam ce ar insemna asta?
Cand il aud pe "expert" ca spune:
-Nici eu nu stiu dar sunam acum la un amic la Bucuresti si aflam.
A sunt la amic si a aflat ca era vorba de un condensator electrolitic din ECU care ramanea incarcat si nu se mai descarca deoarece era compromis.
N-au vrut sa inlocuiasca condesatorul la mine in curte si au trimis ziua urmatoare si au luat cu platforma masina la ei la reprezentanta.
Dupa 5 zile l-au sunat pe client sa vina la Bucuresti sa ia masina ca era gata si cand s-a intors in oras,era rosu de furie la fata cand i-au aratat factura:
-14 mil. pompa care de fapt nu avea nimic,
-3 mil. deranjul "expertului" venit,
-5 mil. transportul cu platforma,
-7 mil.inlocuitul condensatorului.
Acum sa-ti raspund la intrebare,verifica distributia motorului deoarece se poate sa fie deplasata 1 dinte sau se poate sa se fi intamplat ceva pe axul pompei de injectie.
Ai spus ceva de genul ca ti-a ramas frana blocata,ai deblocat-o?