Buna ziua,
Am si eu o mare rugaminte la dumneavoastra. Am un tv NIPPON model:S.V.-M2000J....Nu mai memoreaza nici un post inclusiv daca ii dau cautare manuala sau automata.Trece foarte repede peste ele daca ii dau automat, iar daca caut manual ar cam da semne ca ar vrea sa prinda ceva dar apare numai cateva umbre alb -negru si cam atat. Am facut proba la un vecin care are tv digitala si am bagat in spate la mufele AV si merge foarte bine,numai pe mufa de antena nu vrea. Pe procesor scrie TA8759BN.....daca are vre-o importanta. Si inca ceva...sunt incepator in ale
electronicii.....Il duceam la reparat dar...bugetul nostru .....
Multumesc frumos anticipat!
SARBATORI FERICITE !
TV NIPPON DEFECT
Re: TV NIPPON DEFECT
TA8759BN nu este procesorul ci este jungla (multifunctionalul). Trebuie indentificata pe langa jungla bobina de CAF.
Se pune tv-ul pe cautare manuala si reglezi foarte fin bobina CAF (cu o surubelnita nemetalica) pana se opreste pe post.
Nu gasesc schema la porcaria asta sa-ti spun exact care-i bobina. Vezi ce reglezi pe acolo sa pui la loc.
Eventual pune o poza clara cu zona TA8759BN poate o identificam.
Se pune tv-ul pe cautare manuala si reglezi foarte fin bobina CAF (cu o surubelnita nemetalica) pana se opreste pe post.
Nu gasesc schema la porcaria asta sa-ti spun exact care-i bobina. Vezi ce reglezi pe acolo sa pui la loc.
Eventual pune o poza clara cu zona TA8759BN poate o identificam.
Am sa incerc sa fac ceva poze si sa le postez.Oricum,multumesc frumos!
mi-ai blocat casuta de email cu pozele alea.....nu ai auzit de program de micsorat imagini?
regleaza fin bobina marcata in imagine.....scrie langa ea AFC
regleaza fin bobina marcata in imagine.....scrie langa ea AFC
Am reusit!Acolo era,,buba''! Multumesc mult de tot pentru ajutor si scuze pentru neplacerile pricinuite de un ,,meserias'' ca mine
Va doresc un an mult mai bun decat acesta si multa sanatate !
LA MULTI ANI !

Va doresc un an mult mai bun decat acesta si multa sanatate !
LA MULTI ANI !