Atunci cand segmentam un motor este obligatoriu sa reconditionam scaunele supapelor si dupa aceea sa verificam planeitatea chiulasei.Pasuirea supapelor se face in ideea ca dupa segmentare,un motor are o compresie mult mai mare si supapele s-ar putea sa nu mai inchida la presiunea respectiva si astfel pierdem foarte mult din randamentul motorului.
In cele ce urmeaza ,va voi prezenta in linii mari,cu ce si cum se alezea scaunele supapelor unei chiulase de Ford:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U_EJ3dPs8lE[/youtube]
Alezarea si pasuirea scaunelor de supape
Totul despre problemele masinilor
Înapoi la “Mecanica auto, tinichigerie”
Mergi la
- COMUNITATE
- ↳ Bun venit in comunitatea PowerForum.ro!
- ↳ Ziarul comunitatii.
- ↳ Promo
- ELECTRONICA
- ↳ Reguli pentru sectiunea "Electronica"
- ↳ Audio
- ↳ Radio , TV si video
- ↳ Montaje cu lampi
- ↳ Alte electrocasnice
- ↳ Electronica auto
- ↳ Radioamatorism
- ↳ Aparatura de masura si control
- ↳ Alimentatoare
- ↳ Electronice diverse
- ELECTRICITATE
- ↳ Instalatii electrice
- ↳ Energie alternativa
- TELEFONIE MOBILA
- ↳ Reparatii GSM
- ↳ Noutati
- CALCULATOARE
- ↳ Hardware
- ↳ Software
- ↳ Internet
- MECANICA
- ↳ Mecanica auto, tinichigerie
- ↳ Mecanica agricola
- ↳ Mecanica in gospodarie
- PASIUNI
- ↳ Fotografie
- ↳ Modelism
- ↳ Pescuit
- DIVERTISMENT
- ↳ Muzica
- ↳ Bancuri
- ↳ Poze, video haioase
- ↳ Taifasuri
- FORUM
- ↳ Proiecte comerciale realizate de membrii Power Forum
- ↳ Documentatie, Scheme, Manuale service
- ↳ Defecte ascunse intalnite in depanari
- ↳ Tutoriale
- ↳ Talcioc
- ↳ Vând
- ↳ Cumpăr
- ENGLISH FORUM
- ↳ Repairs Forum
- ↳ Destinations in Romania
- SCOALA FORUM REPARATII - CURS PENTRU DEPANATORI ELECTRONISTI
- ↳ Lectii de electronica
- ADMINISTRATIVE
- ↳ REGULAMENT
- ↳ Sesizari