Ford Focus 1.6 16V,inlocuit pivoti si rulment fuzeta fata
Scris: Mie Mar 26, 2014 5:38 am
Ford Focus 1.6 16V,inlocuit pivoti si rulment fuzeta fata
La demontare am gasit urmatoarele defectiuni:
-pivotii deteriorati pe ambele parti,
-rulmentul de la roata din stanga fata cu putin joc,
-rulmentul de la roata din dreapta fata era vanat de incins si joc in cantitati industriale,sincer nu stiu cum nu s-a gripat,
-caseta de directie avea joc destul de maricel pe cremaliera.
Inlocuirea pivotilor originali
Pentru inlocuirea pivotilor,fac referire aici la cei originali care sunt nituiti,cel mai indicat este sa se demonteze bascula deoarece aceste nituri trebuie polizate cu ajutorul unui flex si apoi batute pentru depresare,lucru care pe caroserie nu se poate face pentru faptul ca vibreaza si astfel ies inevitabil de greu,iar dupa aceasta operatie ei se fixeaza cu suruburi si la urmatoarea operatie de schimbare a pivotilor nu mai este necesara demontarea basculei de pe punte ci se desfac doar cele 3 suruburi si pivotul este liber.
Inlocuirea rulmentilor cu sistem ABS
Aici trebuie acordata mare atentie la montarea acestui rulment,daca il privim putin vom observa ca el este perfect simetric si se poate monta oricum,dar capacele care etanseaza vaselina pe laterale,difera la culoare,unul fiind de culoare rosie iar celalalt de culoare neagra.
Cel de culoare neagra are in structura sa cititorul ABS-ului si daca acesta nu este montat spre partea unde intra planetara,ABS-ul nu va functiona.
La demontarea portfuzetelor de pe autoturism se va da mare atentie la scoaterea senzorilor ABS,care fiind de plastic si foarte siubtiri,se pot deteriora foarte usor.
Referitor la batai suspecte pe directie,trebuie sa avem grija deoarece unele pietre pot intra in bascule si datorita acestora se produc zgomote ciudate la denivelari,dar in momentul cand verificam directia este foarte ciudat deoarece totul pare ca este in regula si totusi ne punem intrebarea de ce troncane si de aceea am postat ceva poze ca sa observati fenomenul.
La demontare am gasit urmatoarele defectiuni:
-pivotii deteriorati pe ambele parti,
-rulmentul de la roata din stanga fata cu putin joc,
-rulmentul de la roata din dreapta fata era vanat de incins si joc in cantitati industriale,sincer nu stiu cum nu s-a gripat,
-caseta de directie avea joc destul de maricel pe cremaliera.
Inlocuirea pivotilor originali
Pentru inlocuirea pivotilor,fac referire aici la cei originali care sunt nituiti,cel mai indicat este sa se demonteze bascula deoarece aceste nituri trebuie polizate cu ajutorul unui flex si apoi batute pentru depresare,lucru care pe caroserie nu se poate face pentru faptul ca vibreaza si astfel ies inevitabil de greu,iar dupa aceasta operatie ei se fixeaza cu suruburi si la urmatoarea operatie de schimbare a pivotilor nu mai este necesara demontarea basculei de pe punte ci se desfac doar cele 3 suruburi si pivotul este liber.
Inlocuirea rulmentilor cu sistem ABS
Aici trebuie acordata mare atentie la montarea acestui rulment,daca il privim putin vom observa ca el este perfect simetric si se poate monta oricum,dar capacele care etanseaza vaselina pe laterale,difera la culoare,unul fiind de culoare rosie iar celalalt de culoare neagra.
Cel de culoare neagra are in structura sa cititorul ABS-ului si daca acesta nu este montat spre partea unde intra planetara,ABS-ul nu va functiona.
La demontarea portfuzetelor de pe autoturism se va da mare atentie la scoaterea senzorilor ABS,care fiind de plastic si foarte siubtiri,se pot deteriora foarte usor.
Referitor la batai suspecte pe directie,trebuie sa avem grija deoarece unele pietre pot intra in bascule si datorita acestora se produc zgomote ciudate la denivelari,dar in momentul cand verificam directia este foarte ciudat deoarece totul pare ca este in regula si totusi ne punem intrebarea de ce troncane si de aceea am postat ceva poze ca sa observati fenomenul.