Masina lui Mr. Bean
Scris: Vin Apr 11, 2014 6:24 pm
Masina lui Mr. Bean,Mini Rover
Acum vreo 5 ani,adica prin 2009,am avut ocazia de a efectua unele reparatii la o masina similara cu cea a lui mr. Bean
Propietarul este roman dar lucreaza de ani buni in India ca profesor de educatie fizica si auzind de mine,a decis sa efectueze ceva reparatii la atelierul meu dar din anumite considerente nu va pot prezenta interventiile mecanice avute asupra autoturismului.
Ar fi de mentionat ca radiatorul de racire al motorului este montat pe partea soferului si cu fata spre aripa din stanga,fara a beneficia de presiunea de aer care apare din fata autoturismului atunci cand se afla in mers,se poate observa clar in poza in care masina are capota ridicata.
O alta particularitate ar mai fi ca,cutia de viteze este de fapt baia de ulei a motorului,acesta fiind monobloc si se unge cu acelasi ulei atat in cutie cat si in motor,similar cu Peugeot 504 si etc.
Este dotata cu trapa electrica,jenti pe 12 dar hai sa vedem ce ne spune proprietarul:
Citez:
Masina este un Mini facuta de Rover in 94, editie speciala "Bitish open classic", este unicat in Romania dupa ce m-au informat cei de la RAR. are totul original, asa cum a fost construita, singurul lucru este ca a fost lovita in partea din spate stanga, a fost reparata si-i mai trebuie stopul care a fost comandat.
motorul, este unul pe injectie de 1300 cm2, cu 53 cp ( are un zgomot superb), 4 viteze plus 1 cutia de viteze este dispusa in baia de ulei a motorului. suspensii pe bara de torsiune, servo frana, directie mecanica (foarte grea pe loc insa la viteza super buna). pe cartea tehnica spune ca atinge viteza de 143 km.
Incheiat citatul.
Acum vreo 5 ani,adica prin 2009,am avut ocazia de a efectua unele reparatii la o masina similara cu cea a lui mr. Bean
Propietarul este roman dar lucreaza de ani buni in India ca profesor de educatie fizica si auzind de mine,a decis sa efectueze ceva reparatii la atelierul meu dar din anumite considerente nu va pot prezenta interventiile mecanice avute asupra autoturismului.
Ar fi de mentionat ca radiatorul de racire al motorului este montat pe partea soferului si cu fata spre aripa din stanga,fara a beneficia de presiunea de aer care apare din fata autoturismului atunci cand se afla in mers,se poate observa clar in poza in care masina are capota ridicata.
O alta particularitate ar mai fi ca,cutia de viteze este de fapt baia de ulei a motorului,acesta fiind monobloc si se unge cu acelasi ulei atat in cutie cat si in motor,similar cu Peugeot 504 si etc.
Este dotata cu trapa electrica,jenti pe 12 dar hai sa vedem ce ne spune proprietarul:
Citez:
Masina este un Mini facuta de Rover in 94, editie speciala "Bitish open classic", este unicat in Romania dupa ce m-au informat cei de la RAR. are totul original, asa cum a fost construita, singurul lucru este ca a fost lovita in partea din spate stanga, a fost reparata si-i mai trebuie stopul care a fost comandat.
motorul, este unul pe injectie de 1300 cm2, cu 53 cp ( are un zgomot superb), 4 viteze plus 1 cutia de viteze este dispusa in baia de ulei a motorului. suspensii pe bara de torsiune, servo frana, directie mecanica (foarte grea pe loc insa la viteza super buna). pe cartea tehnica spune ca atinge viteza de 143 km.
Incheiat citatul.