Problema contact Dacia 1310
Scris: Sâm Noi 19, 2011 5:31 pm
Trebuie neaparat sa aplic si aici despre probemele pe care mi le-a facut contactul de la masina mea, o batrana Dacia 1310.
Functionand pe GPL am observat ca atunci cand pun contactul se aud electrovalvele cum se deschid (lucru normal de altfel), dar cand dadeam la automat acestea se auzeau iarasi (deci se inchideau la loc). Incercand de mai multe ori pana la urma pornea si motorul. Deasemeni de multe ori pornea imdiat ce eliberam cheia. Acum realizez ca practic cand dadeam la automat masinea mea ramanea fara contact general, acesta realizandu-se totusi atunci cand eliberam cheia.
In aceasta dimineata m-a suparat rau de tot. Am pornit, a functionat motorul 3 secunde si s-a oprit. Am dat la automat in reprize scurte pana am terminat bateria (trebuia sa ajung si la munca).
Am pus redresorul 10 minute, am taiat firele contactului, am legat direct si surpriza motorul a pornit imediat, fapt ce mi-a confirmat ca, contactul meu este unul buclucas iar eu m-am chinuit cu el mai bine de jumatate de an.
Contactele care se gasesc acum in magazin nu se potrivesc la mufe pentru modelele mai vechi, adica nu se mai potrivesc la ghidaj. Trebuie urmarit ca firul rosu al contactului sa corespunda cu firul rosu al instalatiei masinii. In acest sens trebuie taiat cu un cutit gidajul de la mufa tata, iar aceasta se va imbina cu mufa mama cu ghidajele invers.
Eu recomand si anulatea tachetului pentru blocarea volanului, acesta poate deveni catastrofal daca se pune accidental in mers.
Functionand pe GPL am observat ca atunci cand pun contactul se aud electrovalvele cum se deschid (lucru normal de altfel), dar cand dadeam la automat acestea se auzeau iarasi (deci se inchideau la loc). Incercand de mai multe ori pana la urma pornea si motorul. Deasemeni de multe ori pornea imdiat ce eliberam cheia. Acum realizez ca practic cand dadeam la automat masinea mea ramanea fara contact general, acesta realizandu-se totusi atunci cand eliberam cheia.
In aceasta dimineata m-a suparat rau de tot. Am pornit, a functionat motorul 3 secunde si s-a oprit. Am dat la automat in reprize scurte pana am terminat bateria (trebuia sa ajung si la munca).
Am pus redresorul 10 minute, am taiat firele contactului, am legat direct si surpriza motorul a pornit imediat, fapt ce mi-a confirmat ca, contactul meu este unul buclucas iar eu m-am chinuit cu el mai bine de jumatate de an.
Contactele care se gasesc acum in magazin nu se potrivesc la mufe pentru modelele mai vechi, adica nu se mai potrivesc la ghidaj. Trebuie urmarit ca firul rosu al contactului sa corespunda cu firul rosu al instalatiei masinii. In acest sens trebuie taiat cu un cutit gidajul de la mufa tata, iar aceasta se va imbina cu mufa mama cu ghidajele invers.
Eu recomand si anulatea tachetului pentru blocarea volanului, acesta poate deveni catastrofal daca se pune accidental in mers.